Akce

  • Praha 7. ročník
    Dne 13. 4. si žáci 7. ročníku udělali výlet do Prahy. Po příjezdu na hlavní vlakové nádraží v Praze nás vyzvedl průvodce a metrem a tramvají nás dopravil na Pražský hrad, kde začala prohlídka. Předtím jsme se ještě zastavili ve Valdštejnské zahradě, kde jsme si prohlédli umělé krápníky, páry výrů, pávy a především Valdštejnský palác, sídlo ...
  • Jízda zručnosti 4. – 9. třída
  • Návštěva základních škol
    Návštěva škol ZŠ Osvračín a ZŠ Komenského
  • Temelín 25.5. 2022
    V pátek 25. 5. 2022 8. a 9 třída na exkurzi v Temelíně a zámku Hluboká
  • Návštěva Techmánie 6.A, B
  • Matematický klokan
    Přehled nejúspěšnějších řešitelů. Matematicky-klokan-2022Stáhnout
  • Lyžařský výcvik 2022
  • Plavání 4. a 5. ročníku
    Poslední únorový týden patřil plaveckému výcviku. Žáci se rozdělili do tří družstev dle plavecké zdatnosti. Od pondělí do středy se všichni zdokonalili v plaveckých stylech: prsa, kraul, znak a splývání. Někteří si cvičili i potápění pro kruh či puk. Ve čtvrtek se konaly plavecké závody a v pátek jsme jednu hodinu věnovali vodním radovánkám na tobogánu či ...
  • Zeměpis hrou – Sopka
    Žáci šestých ročníků se v zeměpisu věnovali sopečné činnosti. V rámci projektu měli za úkol vyrobit model sopky a simulovat sopečnou erupci. Ve skupině pomocí alobalu vymodelovali tvar sopky. Následně spojením jedlé sody, jaru a přilitím obarveného octa potravinářským barvivem vytvořili erupci. Čím více octa, tím větší reakce. Žákům se podle jejich reakcí pokus velmi líbil. 
  • Zeměpis hrou – fáze Měsíce
    Téma Vesmír si žáci šestých ročníků v zeměpise připomněli pomocí Oreo sušenek. Ve skupině museli vytvořit všechny fáze Měsíce. Odměnou pro ty, kterým se to povedlo, byla možnost si na těchto fázích pochutnat. Drobné opravy proběhly okamžitě. Práce v hodině se samozřejmě povedla všem zúčastněným.
  • Termokamery 2. stupeň
    První březnový týden si žáci naší školy mohli vyzkoušet práci s termokamerami.Termokamery byly zapůjčeny Západočeskou univerzitou. V hodinách fyziky si pod vedením pí.uč. Mundilové vyzkoušeli, jak kamery fungují a na co všechno je lze využít. Prostřednictvímkamer zkoumali například otisky prstů na lavici, obličejové části, měřili teplotu horké vodyv hrnečku, ledu na talíři i potrubí. Žákům se projektové dny ...
  • Fyzikální challenge – pokusový den
    Paní učitelka na fyziku připravila žákům 8. a 9. třídy hodinu plnou pokusových her. Žáci přišli do učebny, kde bylo připraveno 10 stanovišť. Každé stanoviště obsahovalo kartičku se zadáním úkolu a dané pomůcky. U každého stanoviště splnili úkol a napsali si do sešitu, co zkoumali, na co přišli a jakému fyzikálnímu jevu daný pokus odpovídá. ...
  • Valentine´s box
    Žáci 9. třídy společně s paní učitelkou na angličtinu připravili Valentine´s box. Cílem bylo stmelování kolektivu, podpora komunikace. Během týdne měli žáci podle zadaných instrukcích v anglickém jazyce napsat valentýnské přání a hodit ho do krabičky. Dne 15. 2. žáci 9. třídy krabičku otevřeli a rozdali přáníčka ostatním žákům do tříd.
  • Dopis NASA
    Žáci 9. třídy psali v říjnu dopis do NASA do USA. Každý přispěl nějakou větou v anglickém jazyce. Cílem bylo aplikovat vědomosti učeného jazyka v praxi. Paní učitelka dopis odeslala a čekali jsme na odpověď. Po 4 měsících nám do školy přišla odpověď. Jednu hodinu anglického jazyka jsme věnovali čtení a překladu dopisu, následně se ...
  • Vánoční besídka